#BODY&FITSHOP

bffffHet werd tijd om nog eens een bestelling te plaatsen bij Body & Fit want

  1. Mijn eiwitpoeder en -repen zijn al een tijdje op
  2. Er zijn nieuwe, interessante producten bijgekomen in de shop
  3. Mijn kortingscode van €25 is eindelijk aangekomen, dankjewel Women’s Health
  4. Dit is de laatste dag dat je 10% korting op je bestelling krijgt met de code KNETTERGEK

bf1Smart Protein 750 gram smaak : bosvruchten milkshake

Eiwitpoeder is een voedingssupplement dat ik niet dagelijks gebruik. Ik houd mijn eiwitinname niet precies bij en gebruik eiwitpoeder eigenlijk puur voor de smaak. Met het poeder maak ik bijna nooit shakes, maar eerder havermout of vezelrijke kwarktaart.

bf2Oh Yeah! Victory Bars, 12 bars

Deze eiwitrepen heb ik nog niet geprobeerd omdat ze normaal rond de 20 euro kosten. Nu zijn ze in promotie en kosten ze rond de 10 euro. Ik heb voor de smaak Fudge Brownie gekozen. Een review komt later.

bf3Pure Psyllium Husk vezels

Ik kocht deze vezels omdat ik de indruk heb dat mijn spijsvertering niet altijd vlot verloopt. Tijd dus om mijn vezelinname te verhogen.

bf4Pure Speltmeel

Speltmeel gebruik ik in koekjes, pannekoeken en de bodem van de vezelrijke kwarktaart.

bf5Whey Isolaat Crispy

De perfecte toevoeging aan een kom kwark. De bolletjes hebben geen smaak, maar zijn lekker crunchy.

bf6Whey Protein Balls

Deze balletjes zijn de gezondere variant van Maltezers. De balletjes hebben een pure chocolade coating en zijn dus niet zo zoet als zijn ongezonde tegenhanger. Lekker en verstandig, want daardoor blijf je er niet van vreten.

bf7Multi Women

Multivitaminen die ‘speciaal voor de vrouw’ zijn. Eerst nam ik enkel een Magnesium, Calcium en Zink-supplement. Nu ben ik overgestapt op Multi Women, vooral omdat er ook vitamine D in zit.

bf10Calcium & Magnesium

Calcium en magnesium dragen bij tot een normale eiwitsynthese en spierwerking. Deze vitaminen neem ik al sinds mijn introductie in krachttraining.

bf8Protein Bites, 20 reepjes, Kokossmaak

Lekker voor tussendoor en veel kleiner dan de gewone eiwitrepen van Body & Fit. Ze bestaan ook in witte chocoladesmaak, maar de kokosvariant weet mij toch veel beter te bekoren.

bf9BCAA Pure Caps

BCAA’s zijn aminozuren die ook in eiwitpoeder voorkomen. Maar omdat ik eiwitpoeder niet in mijn dagelijkse voedselinname integreer, leek het mij interessant om deze capsules eens te proberen. BCAA’s verbeteren het herstel van de spieren.

Body & Fit is een prima site om bij te bestellen. Wekelijks lopen er interessante acties waarmee je aardig wat geld kan besparen. Als je voor 21 uur bestelt, ontvang je je pakket de volgende dag al. Het pakket wordt geleverd met PostNL, een betrouwbare pakketjesdienst die altijd netjes levert (en niet over een poort of haag gooit zoals DPD). De verzending is bovendien gratis en je krijgt altijd een extraatje bij je bestelling.

 

 

#BODY&FITSHOP

Geef een reactie

